Trainingsschema's

Een trainingsschema kan een goed hulpmiddel zijn ter ondersteuning van je training. Alle onderdelen van je lichaam staan met elkaar in verbinding. Je zult met een goed uitgedacht trainingsschema, waarbij je meerdere spiergroepen traint dus meer resultaat bereiken!

 

Een trainingsschema is geschikt om meerdere weken achter elkaar te gebruiken. Echter moet een trainingsschema na een tijd wel aangepast worden aangezien de spieren een nieuwe prikkel nodig hebben om weer vooruitgang te boeken. Het is belangrijk de oefeningen goed onder de knie te hebben voordat er aanpassingen gedaan worden in het trainingsschema. 

 

De voordelen van een trainingsschema:

  • afgestemd op jouw persoonlijke doelen
  • ruime keuze in oefeningen
  • het aantal sets, de herhalingen en rusttijden zijn duidelijk weergegeven
  • je kunt je trainingsvoortgang bijhouden

 

 

 

Trainingsschema 6 weken

Trainingsschema 12 weken

Trainingsschema half jaar

  • trainingsschema gericht op persoonlijke doelen
  • 6 weken
  • eventuele aanpassingen inbegrepen


    €30,- p.p

  • trainingsschema gericht op persoonlijke doelen
  • 12 weken
  • aanpassingen inbegrepen


    €52,50 p.p

  • trainingsschema gericht op persoonlijke doelen
  • een half jaar
  • aanpassingen inbegrepen
  • 1 les ruiterfitheid inbegrepen

    €110,- p.p